Mycket läxor men inget att göra..?

Nu har jag äntligen kodat klart min väldigt vackra blogg ^^ Den är ju inte särskilt tom, och jag kommer absolut inte att vilja ha en ny design om typ en vecka.. Men men, det får väl "funka för tillfället" (som jag så många gånger tänkt när jag satt mig för att koda). Jag är desstom väldigt nöjd med namnet på bloggen (..).  

Det jag egentligen skulle berätta var om min otroligt givande dag. Det är nämligen så att alla lektioner efter lunch, förutom mentorstid, var inställda. Tjoho!
Lärarna har dock lämnat lite uppgifter, och eftersom att jag inte vill ha frånvaro sitter jag kvar till 15:40. Otroligt roligt!

Samhällslektionen ägnades iallafall åt att koda "klart" det sista av bloggen, och retoriklektionen, där jag redan gjort klart min uppgift, ägnas åt att titta igenom alla bilder och grupper på bilddagboken, spela något tråkigt på facebook, läsa igenom olika uppgifter och titt som tätt ögna igenom idrottspappret några gånger var femte minut (vi har prov på muskler imorgon, samt ett NO-"prov").

Intressantaste inlägget på länge.. Jag ville bara berätta att jag ska börja blogga igen; jag får hoppas att någon orkar läsa allt jag skriver :)


Jag ska dessutom passa på att tacka Fredrika för hjälpen med flikarna (som inte alls ville samarbeta!). Tack för hjälpen! :)
Fredrika hittar ni här, hon är klart värd att följa! ^^ (http://hundi.blogg.se/)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0