Rasspecial

Nu har jag varit jättelat och kopierat resultaten från min bilddagbok (http://dayviews.com/Felill/502401266/)

Rasspecial
(Chinese Crested /Powder puff)

Luna: BIR & BIS-2 (Valp, 6-9mån)! Jag är så otroligt glad och stolt över henne! Domaren hade svårt att bestämma sig, vi fick springa extra innan hon kunde bestämma sig - men jag är hur som helst JÄTTESTOLT! (Jean Dark Lady In Red)

Saga: Trea i sin klass med CK, oplacerad i Bästa tik, men hon var jätteduktig, både konkuransen och domaren var hård/a, det var ju ändå rasspecial ^^ (Sun-hee's I'm a Marionette)

Kinesmänniskorna var charmade av lilla Luna som ville hälsa på allt och alla. De flesta som gick förbi försökte hon ta kontakt med och hälsa på. Det är inte många kineser som är så glada och framåt att de själva tar kontakt med främmande. Fick höra flera gånger "vilken otrolig kines, och en "valp" dessutom!". Väldigt roligt, jag har verkligen världens underbaraste hundar :) (och då måste jag ju skryta lite :3)
Jag fotade, så bilder kommer :) Dock inga fler på Luna, eftersom att det var jag som visade henne ^^
Nu ska jag sätta mig och skriva, skojskoj ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0