En håltimme med resultat

Uschusch, varje torsdag har vi ungefär en och en halv timmes håltimme - vår samhällslektion slutar 13:05, och spanskan börjar 14:40.. -.- Så roligt!
Menmen, jag ska ändå stanna kvar i skolan till klockan sex, för då börjar filmkvällen :) Jag och Kajsa ska fika, och eftersom att det antagligen blir tid över så tänkte jag gå runt och leta efter lite kläder som jag hittat på internet och leta efter en present till mamma som fyller år om ungefär en månad. Innan man vet ordet av det så har tiden flugit iväg, så det är alltid bra att börja i tid ^^

En annan sak som jag ville ta upp är att man nästan aldrig kan lita på Sverige. Ursäkta Thorsten Flinck, men hur kunde han hamna så bra i finalen..?! Och hur kunde Lisa bli nia..?!?
Haha, jag brukar bara titta på finalen och aldrig vara särskilt insatt i melodifestivalen, men i år har jag faktiskt varit det (kanske för att mina galna kompisar har skd "Mellokväll", och det kan man ju inte tacka nej till :)).
Nej, usch vilken smak! Men Loreen var ju oneklingen rätt bra iallafall, tur det..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0