"Jag hostar och nyser, och skakar och fryser..!"

Det där med fryser gör jag ju nästan alltid, så det är egentligen ingen nyhet, men det andra.. Usch, jag håller på att bli riktigt förkyld..! Förhoppningsvis så håller sig min röst normal (vilket den faktiskt brukar göra, oavsett hur förkyld jag blir), eftersom att jag ska redovisa på torsdag, första gången, i min nya klass.. Lite smått nervöst, faktiskt.. Men det ska nog gå bra :)

Nej, jag kan egentligen knappt bli förkyld. Jag får aldrig feber längre, inte särskilt mycket hosta och blir heller (nästan aldrig) hes. Men jag snörvlar och låter, och får jätteont i halsen.. Kul! ^^


Nu ska mamma och jag snart ut och gå med hundarna, och i eftermiddag bär det av mot Kista med Jennifer (skulle bra gärna vilja släpa med mig Luna). Egentligen är det liite för stort för mig, och alldeles för rörigt (med alldeles för mycket människor!). Men det finns faktiskt en riktigt rolig sak med Kista - man får nämligen ha med sig hund in, även i många butiker. Rätt häftigt ändå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0