Tiden flyger iväg! (vilket jag snart också gör)

Ja, för snart är det ju dags för både China och Lady att ha valpar och kattungar. Nu är det ungefär två veckor kvar, vilket betyder att lilla Chinapuffen snart kommer hit :)
Dessutom så ska ju jag iväg med mina underbara vänner till Frankrike (samma datum som China ska valpa, så vi får hoppas att hon får valparna innan jag åker).

Tiden flyger iväg, tillslut. Först går man och väntar, och väntar (och väntar!), men efter någon dag slutar man att tänka på det så ofta, all tid tas upp av annat. Men så när dagarna närmar sig börjar man vänta igen, och också tänka på att tiden faktiskt flyger iväg ^^

Något annat som gör att tiden flyger iväg är prov. Plötsligt är dagen där, och den här gången har jag inte hunnit plugga ordentligt, jag har inte ens fått historieboken..
Men nu måste jag skynda, skolan och tåget väntar! (tjohoo..!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0