Söndag 1/2

Den här dagen har varit hemsk! Hemsk, hemsk, hemsk..
Efter att Jennifer och Kajsa hade åkt, runt tolv, började Luna att kräkas. Och kräkas. Och kräkas. Hon var helt enkelt magsjuk. Gissa hur mycket spyor jag torkat idag? Ungefär tiotusen, känns det som.
Till råga på allt kunde jag inte sluta att göra illa mig själv - först slår jag i lillafingret så att knogen svullnar, sedan lyckas jag på något sätt köra in min stortånagel under min fotknöl på vänsterfot riktigt djupt (och lyckas dessutom dra den ytterliggare en bit). Som om inte det vore nog slår jag i huvudet, först i en träkant och sedan i en hylla. Hallå, hur lyckas man?!

Sista gången jag slog i huvudet fick jag stanna och ta ett djuuuupt andetag för att inte bli helt galen. Efter det gick jag och torkade min tiotusende spya, som var enormt stor. Om jag inte själv sett att det var Luna som kräktes skulle jag ha svårt att tro att den kom från henne.

Det där med foten rekommenderar jag starkt att låta bli. Nu kan man ju iof undra hur långa tånaglar jag har, så jag ska tillägga att de faktiskt är nästan helt nyklippta.
Värsta dagen, skönt att den är över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0