12 är nästan kväll

Jag och Ammi (knorrsvans.se) har tränat med hundarna idag - vi brukar hyra ett ridhus på fredagarna och träna, vilket verkligen är superbra nu när det är så svårt att träna utomhus.
Det gick helt okej, både Saga och Luna var lite okoncentrerade, men inte överdrivet. Saga har dock en tendens att vara lite okoncentrerad, vilket vi såklart håller på att bygga upp (koncentrationen), men allt tar ju sin tid. Men hon har faktiskt blivit mycket bättre :)

Igår hade jag, Kajsa, Elida, Fanny och Jennifer filmkväll hemma hos Elida, vilekt var supermysigt! ♥
Vi sov över där allihop, och mamma kom och hämtade mig vid nio. 
Väl hemma packade jag mina skolgrejer, rev efter mina diverse hundgodisar och duschade. Runt tio kom Ammi och hämtade mig, Luna och Saga, och så tränade vi mellan tio-elva. Därefter bar det av till tåget.
Tyvärr missade jag 13-tåget, jag var tvungen att köpa en macka eftersom att jag inte ätit vare sig frukost eller lunch, och eftersom att vi börjar kvart i tolv får vi heller ingen lunch - powerwalk till skolan eller svälta ihjäl stod det alltså mellan. Eftersom att jag ändå har lite överlevnadsinstinkt valde jag att köpa en toast.
Jag missade tåget med ungefär en minut.. Hurra!

Fanny såg till att fotografera vår vackra samling av onyttigheter - både hon, Jennifer OCH Elida hade bakat (!). Jag hade med mig chips och popcorn, och det fanns ingen ände av allt onyttigt, haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0