ISO in my ♥ - förutom nu....

Om det finns någon ensam människa därute som läser min blogg så tänkte jag klaga lite på ISO:n (inställning i kameran som gör att man kan fota, trots attd et är ganska mörkt. Dock blir bilderna korniga..).

Idag var jag jätteduktig och fotade lilla Jean Dark Twiggy. Som vanligt kom några av de andra katterna och ville vara med, så det blev lite bilder på dem också.
Om man har en IQ som ligger på samma nivå som en guldfisk, vilket jag har, så glömmer man självklart att man ställt in ISO:n på en av de högsta som finns (6 400....), efetrsom att jag fotade hundar i en mörk hall i helgen.
Toppen!

Jag ahde sovmorgon och fotade runt åtta, så tyvärr hann jag inte ta nya bilder när jag kom på att ISO:n var skyhög. Sorgligt..



Jag ska försöka hitta koden för ramar runt bilderna så snabbt jag kan :) Och försöka fixa inläggsbakgrunden, tvivlar dock på att jag kommer lyckas med det... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0