Squeezed

Ajaj, ibland undrar man vad man gjort för ont..
Det var faktiskt länge sedan jag lyckades klämma mig själv - jag gör överhuvudtaget inte illa mig särskilt ofta (förutom en miljard rivsår). Jag minns när man var liten och ramlade och skrapade sig, slog sig själv på olika sätt och klämde fingrar och skinn, men det var länge sedan nu.

Idag lyckades jag iallafall (fråga mig dock inte hur) klämma mig. I micron, haha. Jag pratade med mamma i telefonen, och med en hand skulle jag stänga "luckan"/dörren - inget avancerat, direkt, men jag lyckas iallafall klämma fast det lilla skinnet som finns nedanför tummen. Den vidriga lilla "luckan"/dörren stängdes helt och var omöjlig att få upp, så jag fick slänga ifrån mig mobilen och slita ett litet tag innan jag fick upp den.
Oerhört skönt, rekommenderar att ni inte testar det själva - det gör ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0