And of course..

..så missade vi Earth Hour, igen!
Dock hade vi faktiskt strömavbrott i ungefär en timme, så det kanske jämnar ut det ändå?

Förutom den lilla missen så har helgen varit bra. Igår hade jag filmkväll med Kajsa och Jennifer, supermysigt som alltid :) Idag har vi hunnit spela in en "intervju" till engelskan imorgon som ska redovisas (..).
Mamma är på kattutställning, och lat som jag är orkade jag inte följa med den här helgen - jag har varit så himla trött den här veckan! Måste vara det hemska vädret.. Istället har jag fotat underbara sheltisar, gått med hundarna och klippt bebisvalparnas klor.

Mycket intressant inlägg.. Sheltiebilder kommer snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0