Kurs á la kurs

Såå, idag har jag snokat runt lite och hittat agilitykurser :)
Trots mitt tidiga snokande för någon vecka sedan låg dessa konstigt nog inte ute (?), iallafall inte så att jag kunde se dem, och därför får jag efteranmäla, iallafall kursen jag ska gå med Saga (Tävlingsförberedande, klass 1). Jag och Saga har ju hunnit avverka både grund- och fortsättningskurs, så det skulle ju vara kul att komma ut på tävlingsbanan någon gång.. ^^

Den andra kursen är en grundkurs i agility (igen), som jag denna gång tänkte gå med Luna - då blir det kurs på båda tisdagar och torsdagar med mina små sessor - det ska bli jätteroligt, jag tror faktiskt att Luna kan bli riktigt duktig då hon är vääldigt smart!
Håll tummarna för att Luna kommer in på sin kurs, hon var på gränsen för ung, och den var dessutom full (det gick inte att anmäla längre, men jag skickade ett mejl). Hoppas, hoppas!
(Kurserna hålls på Väsby brukshundsklubb).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0