Knöligt värre..

..var det sannerligen igår!
Jag börjar 10:50 på tisdagar och brukar vanligen förära 10:23 tåget med min närväro, haha, dock var jag lite tidig idag, och 08:a tåget stod fortfarande kvar.
Intet ont anande klev jag på tåget och hittade Mariell, en jätteschysst tjej i min klass, så jag satte mig med henne och pratade (och pluggade matte..).

Vi stod kvar på rosersbergs station i ungefär en kvart-tjugo minuter, innan vi slutligen gav oss av till väsby, där vi fick vänta i ytterliggare trettio minuter.
Allt som allt missade vi iallafall första lektionen (spanska, yeeeees!), och var inte framme förren till lunch.
Enligt SL var det förseningar "upp till femton minuter"..

Om vi ska fortsätta på "knöligt värre" så kan jag lika gärna dra upp mitt matteprov. Jag tror inte att det gick så särskilt bra.. Jag dör om jag får under C, det här är inte okej.. :<
Väntar med spänning på resultatet (?)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0